pátek 29. ledna 2016

Už je ve vzduchu...

JARO
 
... tak pápá zimo
.-)
 
Tedy dnes byl krásný den, né, že by jiné nebyly.
Ale...
...sluníčko tak šajnilo , že jsem nabyla dojmu, že už nadešel čas na venkovní kávu na zápraží.
 
No to jsem se, ale sekla.. hahááááááááááá
Jakmile jsem vylezla, opřel se do mě ledový vítr a pocit tepla za okny byl ten - tam .-)
Pan L. se mé touze po jaru zasmál, ale já se nevzdala.
Alespoň jsem popadla lopatu, hrábě a udělala pořádek ve dvoře po pesanech.
Přece jen, když chováte dva velké psy a sníh sleze -
je vskutku co uklízet, to mi věřte!
 
  Nakonec jsem se zase vrátila na jisté teplé místo..
viz foto .-)
 
 


a zavzpomínala, jak to vypadalo ještě minulý víkend, kdy jsme byli pod sněhem



poslední dva víkendy jsem stále pekla buchty, potřebovali jsme něco vydatného do bříšek .-)




Jůlinka nakonec vyskočila ven a snažila se polapit vločky


vánoce jsou odstrojeny..
sníh z venku nám posílal moře světla..
bylo to neskutečné, škoda, že to není na fotkách tak vidět


 
vánoční ložní - sněhové
 
jsem vyměnila za podobné, ale v teplejších tónech
 




v lednu oslavila naše neteřinka Zoja 2. narozeninky
pamatuji si, když jsem jako malá snila o postýlce pro panenky, a tak byl dárek jasný
 
ještě jsem spíchla plymo .-)
a dáreček byl hotový, jen Zojinka místo panenky ukládala do postýlky sebe..
tak snad postýlka vydrží
.-)


 
 
 
a další růžová
:-)
hyacinty rozkvetly do krásy



a já se už nemůžu dočkat až přijde opravdové jaro,
první cibuloviny nás potěší v zahradě..
a...
 
tato fotka v bílém mi přišla vhod,
tímto se loučím se sněhem..
a
pápá... 



Jdu plánovat renovaci dvora, osázení jezírka, nových záhonů...
a
těším se až pojedu nakupovat do zahradnictví
****
♥♥♥
 
A co vy?
Taky už plánujete, těšíte se až zaboříte ruce do země?
 
Já totálně :-)

Ale teď je jdu ještě zabořit do těsta..
musím upéct štrůdl :-)
 
Mějte se nádherně..
 
***Susie***


15 komentářů:

  1. Nie nie zima ešte nekončí - ešte si ju užijeme ....ďakujem za inšpiratívny blog a želám všetko najlepšie Marianna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když já už tak ve vzduchu cítím jaro :-) uáááááááá hahááááááá ale máš pravdu Mariannka :-) není kam spěchat, vše má svůj řád..:-) Děkuji za návštěvu a komentík♥

      Vymazat
  2. Zuzí-buchty bych si dala....jsou makové nebo s tvarohem...mňamky
    přeji krásný den Betty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bettynko před 14ti dny jsem dělala s džemem ( broskvovým se skořicí) a tyto jsou s povidly. My mák nemusíme.. a tvaroh miluji právě v kombinaci s povidly :-) ty asi udělám tento víkend :-) pravda je, že se po nich vždy zapráší :-)oproti jiným moučníkům, které jím pak havně já :-)

      Vymazat
  3. Dnes sa uz roztopili moje ladove venceky, ale mam pocit ze je este poriadna zima. S tym upratovanim zahrady po 2 psoch. My mame len jedneho velkeho ... Takze nezavidim. Mas to doma pekne utulne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Atizka♥ :-)těším se až zase budeme čančat jarní dekorace :-) a pusu pejsáčkovi♥:-)

      Vymazat
  4. Zuzi, taky jsme měli nádherné jarní počasí ......ale myslím, že je pěkně brzy se radovat, vždyť je konec ledna ! Já bych brala ještě v únoru tu zimu se sněhem jak byla a pak to vytoužené jaro /ale jen pár stupňů pod nulou/. Na zahrádku se taky těším, nám už kvete talovín, ale ten kvete i ve sněhu. Julinku jsi pěkně nafotila - kolik asi toho sněhu pochytala mrška ?
    Máš doma nesmírně útulno.
    Mějte se všichni moc fajn!♥♥♥ Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, no právě.. já se vždy těším moc dopředu a pak většinou v únoru napadne sníh a leží do března i dubna.., ale letos myslím, že to bude jinak :-) nic méně.. zima je stále tu :-) Mně se talovín zase někam schoval :-/ musím se pořádně podívat do záhonů .-)Krásné dny i Tobě Jaruško a moc děkuji za nádherné komentáře, které mi věnuješ♥♥♥ Moc si toho vážím☼

      Vymazat
  5. Zuzanko nádhera a ten pohled na sníh přes okno, to je romantika ;-) Ještě bych klidně pár zasněžených dnů brala, na vyblbnutí s holkama. Ale také se těším na jaro. Ale to si ještě počkáme :-) Ještě že plánovat můžeme kdykoliv.
    Jůlinka jak chytá vločky, vydržela bych na ní koukat hodiny ♥
    A s buchtama mi děláš takové chutě, že jsem posnídala muffiny :-D A to sladké snídaně nepěstuju :-D Asi naženu do kuchyně Martina :-D :-D Ten peče buchty rád :-D
    Krásně jsi Zojince našila ♥ A v bílé Ti to tak sluší, no i v černé, červné, modré, prostě ve všem ;-)
    Zuzanko krásnou neděli, my budeme doma, jelikož holky nám v noci pěkně hicovaly a já budu ráda, když je udržím v posteli.

    Pusu
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, přesně tak :-) plánovat můžeme stále :-)♥ a že my to dovedeme hahááá .-)My se můžeme hodiny dívat na Jůli a ona zase na mě, když něco baštím :-) to je tak pronikavý a hlavně dlouhý pohled, že si prostě musíš utrhnout od pusy hihihi jinak dokáže sedět a hypnotizovat tě dokoud to nezbaštíš :-) mrška jedna :-) Martin je skvělej, že peče! Holkám obejmutí♥ a Tobě velké díky za kompliment♥☼:)

      Vymazat
  6. Zuzi, já jsem neodolala a už dokoupila pár nových hlízek mečíků. taky se moc těším na jaro.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majinko, mečíky miluji.. a právě mi je maminka nabízela, potřebuji vymyslet místo, kam je dám.. jsou krásné.. a patří do vesnických zahrad :-) naše babí.. ta jich vždy měla :-) no krása :-) Měj se nádherně:-) ♥☼

      Vymazat
  7. Teda Zuzi, to jsou buchty!!! Hned bych si dala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radí já už zase taky :-) hihihi a o víkendu je zase udělám .-) jak jsem psala výš.. tvarohovo-povidlové .-) Tak buchtám zdar :-) Měj se nádherně:-)☼♪♪♪

      Vymazat
  8. Krása všade krása Zuzanko a čo sa týka Jara tiež sa tak veľmi naň teším...kedy už ako píšeš zahlobím ruky do zeme :-) Postieločka a buchty sú mňaaam a tvoja biela róba na jednotku. Maj sa krásne jarne.

    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji za návštěvu ♥