pátek 29. ledna 2016

Už je ve vzduchu...

JARO
 
... tak pápá zimo
.-)
 
Tedy dnes byl krásný den, né, že by jiné nebyly.
Ale...
...sluníčko tak šajnilo , že jsem nabyla dojmu, že už nadešel čas na venkovní kávu na zápraží.
 
No to jsem se, ale sekla.. hahááááááááááá
Jakmile jsem vylezla, opřel se do mě ledový vítr a pocit tepla za okny byl ten - tam .-)
Pan L. se mé touze po jaru zasmál, ale já se nevzdala.
Alespoň jsem popadla lopatu, hrábě a udělala pořádek ve dvoře po pesanech.
Přece jen, když chováte dva velké psy a sníh sleze -
je vskutku co uklízet, to mi věřte!
 
  Nakonec jsem se zase vrátila na jisté teplé místo..
viz foto .-)
 
 


a zavzpomínala, jak to vypadalo ještě minulý víkend, kdy jsme byli pod sněhem



poslední dva víkendy jsem stále pekla buchty, potřebovali jsme něco vydatného do bříšek .-)




Jůlinka nakonec vyskočila ven a snažila se polapit vločky


vánoce jsou odstrojeny..
sníh z venku nám posílal moře světla..
bylo to neskutečné, škoda, že to není na fotkách tak vidět


 
vánoční ložní - sněhové
 
jsem vyměnila za podobné, ale v teplejších tónech
 




v lednu oslavila naše neteřinka Zoja 2. narozeninky
pamatuji si, když jsem jako malá snila o postýlce pro panenky, a tak byl dárek jasný
 
ještě jsem spíchla plymo .-)
a dáreček byl hotový, jen Zojinka místo panenky ukládala do postýlky sebe..
tak snad postýlka vydrží
.-)


 
 
 
a další růžová
:-)
hyacinty rozkvetly do krásy



a já se už nemůžu dočkat až přijde opravdové jaro,
první cibuloviny nás potěší v zahradě..
a...
 
tato fotka v bílém mi přišla vhod,
tímto se loučím se sněhem..
a
pápá... 



Jdu plánovat renovaci dvora, osázení jezírka, nových záhonů...
a
těším se až pojedu nakupovat do zahradnictví
****
♥♥♥
 
A co vy?
Taky už plánujete, těšíte se až zaboříte ruce do země?
 
Já totálně :-)

Ale teď je jdu ještě zabořit do těsta..
musím upéct štrůdl :-)
 
Mějte se nádherně..
 
***Susie***


15 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Nie nie zima ešte nekončí - ešte si ju užijeme ....ďakujem za inšpiratívny blog a želám všetko najlepšie Marianna

Betty řekl(a)...

Zuzí-buchty bych si dala....jsou makové nebo s tvarohem...mňamky
přeji krásný den Betty

atize řekl(a)...

Dnes sa uz roztopili moje ladove venceky, ale mam pocit ze je este poriadna zima. S tym upratovanim zahrady po 2 psoch. My mame len jedneho velkeho ... Takze nezavidim. Mas to doma pekne utulne.

Jarka Panci řekl(a)...

Zuzi, taky jsme měli nádherné jarní počasí ......ale myslím, že je pěkně brzy se radovat, vždyť je konec ledna ! Já bych brala ještě v únoru tu zimu se sněhem jak byla a pak to vytoužené jaro /ale jen pár stupňů pod nulou/. Na zahrádku se taky těším, nám už kvete talovín, ale ten kvete i ve sněhu. Julinku jsi pěkně nafotila - kolik asi toho sněhu pochytala mrška ?
Máš doma nesmírně útulno.
Mějte se všichni moc fajn!♥♥♥ Jarka

Lennka řekl(a)...

Zuzanko nádhera a ten pohled na sníh přes okno, to je romantika ;-) Ještě bych klidně pár zasněžených dnů brala, na vyblbnutí s holkama. Ale také se těším na jaro. Ale to si ještě počkáme :-) Ještě že plánovat můžeme kdykoliv.
Jůlinka jak chytá vločky, vydržela bych na ní koukat hodiny ♥
A s buchtama mi děláš takové chutě, že jsem posnídala muffiny :-D A to sladké snídaně nepěstuju :-D Asi naženu do kuchyně Martina :-D :-D Ten peče buchty rád :-D
Krásně jsi Zojince našila ♥ A v bílé Ti to tak sluší, no i v černé, červné, modré, prostě ve všem ;-)
Zuzanko krásnou neděli, my budeme doma, jelikož holky nám v noci pěkně hicovaly a já budu ráda, když je udržím v posteli.

Pusu
Lenka

Majka řekl(a)...

Zuzi, já jsem neodolala a už dokoupila pár nových hlízek mečíků. taky se moc těším na jaro.
krásný den Majka

Radka řekl(a)...

Teda Zuzi, to jsou buchty!!! Hned bych si dala :-)

Susie řekl(a)...

Když já už tak ve vzduchu cítím jaro :-) uáááááááá hahááááááá ale máš pravdu Mariannka :-) není kam spěchat, vše má svůj řád..:-) Děkuji za návštěvu a komentík♥

Susie řekl(a)...

Bettynko před 14ti dny jsem dělala s džemem ( broskvovým se skořicí) a tyto jsou s povidly. My mák nemusíme.. a tvaroh miluji právě v kombinaci s povidly :-) ty asi udělám tento víkend :-) pravda je, že se po nich vždy zapráší :-)oproti jiným moučníkům, které jím pak havně já :-)

Susie řekl(a)...

Moc děkuji Atizka♥ :-)těším se až zase budeme čančat jarní dekorace :-) a pusu pejsáčkovi♥:-)

Susie řekl(a)...

Jaruško, no právě.. já se vždy těším moc dopředu a pak většinou v únoru napadne sníh a leží do března i dubna.., ale letos myslím, že to bude jinak :-) nic méně.. zima je stále tu :-) Mně se talovín zase někam schoval :-/ musím se pořádně podívat do záhonů .-)Krásné dny i Tobě Jaruško a moc děkuji za nádherné komentáře, které mi věnuješ♥♥♥ Moc si toho vážím☼

Susie řekl(a)...

Leničko, přesně tak :-) plánovat můžeme stále :-)♥ a že my to dovedeme hahááá .-)My se můžeme hodiny dívat na Jůli a ona zase na mě, když něco baštím :-) to je tak pronikavý a hlavně dlouhý pohled, že si prostě musíš utrhnout od pusy hihihi jinak dokáže sedět a hypnotizovat tě dokoud to nezbaštíš :-) mrška jedna :-) Martin je skvělej, že peče! Holkám obejmutí♥ a Tobě velké díky za kompliment♥☼:)

Susie řekl(a)...

Majinko, mečíky miluji.. a právě mi je maminka nabízela, potřebuji vymyslet místo, kam je dám.. jsou krásné.. a patří do vesnických zahrad :-) naše babí.. ta jich vždy měla :-) no krása :-) Měj se nádherně:-) ♥☼

Susie řekl(a)...

Radí já už zase taky :-) hihihi a o víkendu je zase udělám .-) jak jsem psala výš.. tvarohovo-povidlové .-) Tak buchtám zdar :-) Měj se nádherně:-)☼♪♪♪

Mery13 řekl(a)...

Krása všade krása Zuzanko a čo sa týka Jara tiež sa tak veľmi naň teším...kedy už ako píšeš zahlobím ruky do zeme :-) Postieločka a buchty sú mňaaam a tvoja biela róba na jednotku. Maj sa krásne jarne.

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥