neděle 7. února 2016

Nedělní řádění...

... ve smyslu změn textilu a dekorací.
 
Už jsem potřebovala jarní barvy i zemité tóny a taky mé milované káro do kuchyně .-)
 
Neustále zjišťuji jedno a to samé .-)
 
že
selský styl je mi jednoduše
 
nejbližší
♥♥♥ 
 
 



















selátka se mají k světu
:-) :-) :-)
 
♥♥♥






Krásný nadcházející týden♥
 
vám všem přeje
 
***Susie***

22 komentářů:

  1. Zuzí,krásná přemněna-Také jsem konečně vyměnila záclonky v kuchyní-ale bohužel nemám tak krásný výhled z okna jako ty.
    A prasátka-jedna radost-rostou jak z vody.B

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bettynko moc děkuji♥ Selátka jsou už opravdu krásné kouličky :-) Jak jich je méně, dostane se na každého víc mlíčka :-)taky už začínají sama baštit :-) Přeji Ti nádherný den:-)☼

      Vymazat
  2. Zuzi umíš vytvořit krásný a klidný prostor k životu ... domov . Moc se mi u vás líbí .
    Ati čuníci :))) ... rostou jako z vody .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárinko děkuji♥.. nápodobně :-)

      Vymazat
  3. Zuzanko útulný, jřejivý DOMOV ♥♥♥ Zemité barvy Vašemu domu moc sluší. Nádhera! A selátka ♥♥♥♥ Mazlíci ♥
    Pusinku a i Tobě krásný celý týden :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko♥ moc objímám :-)barvy jsou prostě naše, viď :-)♥:-*

      Vymazat
  4. Zuzi, jak už jsem psala minule - ta prasátka jsou čím dál více kouzelnější a roztomilejší. Měli jsme doma chovnou stanici, ale štěňátka jen jednou, nedokázala jsem se s nimi potom rozloučit a přesto, že jsem si jednoho pejsánka nechala, ostatní jsem při odběrech obrečela. A domeček máš krásně zařízený.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlinko, se štěňátkama rozumím.. moji rodiče nechali jednou připustit Astunku (rottweilerku)tatínek spíš chtěl, aby se to nepovedlo, aby měl jen na oko splníno, že se snažil ji připustit a při skoku jí od psa oderval hahááááá.. jenže jak to chodí - co nechceme - přijde .-) a Astunce se narodilo rovnou 14 nádherných štěňátek haháááááááá.. byly to krásné dny do chvíle, než si pro ně přijeli noví majitelé.. Obrečeli jsme to všichni. Tenkrát jsem viděla brečet poprvé i tátu. Starost, jak se jim daří v nových domovech.. , zda jsme vybrali ty správné páníčky,... no nebylo to snadné.. Není to snadné ani u hospodářských zvířat, ale člověk se to musí naučit.. brát to tak.. Krásné dny :-) ♥

      Vymazat
  5. Zuzi u vás je tak krásně!!!Venkovský styl vašemu domečku prostě moc sluší!Já se poslední dny také vracím k barvičkám...ta černo bílá není pro mně.-)Krásné pondělí Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, musíme si vyzkoušet všechno, abychom zjistily co je nám nejbližší, v čem se cítíme dobře :-)Každý si najde to své a tak je to správné :-) tak to se už těším na Tvé barvičky :-)♥ Krásný den☼♥

      Vymazat
  6. Zuzi, krásně jsi zas měnila. ty dveře s okýnkem, ty jsou fakt parádní. a vidím, že i u Tebe doma by si milovníci sterilního prostředí přišli na své, že? u nás je to taky samý "lapač prachu" a to je přesně to co já mám tak ráda.
    přeji krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maji :-) no to přišli :-) hihihi zkoušela jsem snižovat počet lapačů :-)ale nebylo to jednoduše ono.. něco chybělo.. a sterilní prostředí u nás skutečně nehrozí, o to se už stará i Kucín s Jůli a Čmoudí hihihi :-)Hlavně, že je nám tak dobře, že .-) A o to jde :-) Krásný den :-)♥

      Vymazat
  7. Krásný svět lidí i zvířátek.Marie

    OdpovědětVymazat
  8. Ty čuníci jsou tak krásný :-)♥....Selský styl a samá slepička se mi taky moc líbí,ale nejde k našim bílým oknům ..brek....Máš krásný útulný DOMOV!
    Ahoj Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo moc děkuji :-)Věřím, že na Velikonoce propašuješ nějakou tu slepičku i k vašim bílým oknům .-) :-)Já se zase díky naším pesanům nedohrabu k tak krásné zahradě, jako máš Ty .. :-) brek :-) ♥ Moc zdravím♥:-)

      Vymazat
  9. Zuzi, mně se líbí všechno... u tebe je tak krásně útulno a tich věciček na koukání .. je to nádherná radost ...
    Selátka jsou krásný, už mají trošku jiný kabátek a mamina je taky spokojená .. má drobotinu u sebe.. doma bez kočiček by to nebylo ono ...
    Přeju vám moc hezké dny ♥☼♥
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško i Tobě krásné dny :-)Selátka si pěkně rochní :-) dělají si normálně zákopy a schovávají se do nich - no legrace! :-)a lítají jako blázni :-) prďolky :-) moc děkuji za krásný komentík♥♥♥

      Vymazat
  10. Susie mas to velmi velmi utulne, obyvak tie dve okienka mi velmi pripominaju nasu chalupku v Komni, dve male okienka presne sedi velkost (mame ich povodne zatial) a sirka izby.
    A tie prasiatka? Keby som bola nablízku, tak asi kazde jedno postupne by som zobrala na ruky. Fantasticky pohlad, krasne male zvieratka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Atizka :-) taky bych je nejdradši pomuchlovala, ale maminka nedovolí a pěkně si je hlídá.. Vlastně se mi to podařilo jednou, když jsem nedávno přijela z práce, jdu k nim a jedno selátko bylo zašprajclé hlavičkou v plotě a nemohlo ven, protože mu hlavička za tu dobu natekla... měl na mále prďolka jeden! nakonec se to podařilo, ale jsou to někdy perné chvilky..

      Vymazat
  11. Nádherné fotky z domu i z hospodářství. Tvůj selský styl je nám hodně blízký.
    A vidím, že kočky se u Vás mají stejně jak u nás...
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  12. Pěně jsi se Susi vyřádila:-)!

    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji za návštěvu ♥